Wykorzystaj potencjał masowej wysyłki SMS i docieraj bezpośrednio do swoich klientów z ofertą i specjalnymi promocjami. Wysyłaj inspirujące komunikaty w formie SMS korzystając z własnej bazy klientów i twórz nowe zbiory kontaktów. Wystarczy kilka klików w Panelu Klienta i wiadomość SMS wysyłana jest na wskazane przez Ciebie numery telefonów.
Dzięki narzędziu, jesteś w stanie dotrzeć do masowego odbiorcy, praktycznie jednym kliknięciem. Jedyne o co musisz zadbać, to lista numerów telefonów do których będziesz przeprowadzać masowe kampanie.
Kampanie w różnych branżach
Komunikacja SMS w firmie
- Wysyłka wiadomości w imieniu firmy dla listy pracowników
- Powiadomienia
- SMS motywacyjne
- Informacja dla nowych pracowników
- Zmiana czasu pracy
Sklepy internetowe
- Pozyskaj i zatrzymaj Klienta na dłużej. Wysyłaj informację o zmianie statusu zamówienia, wysyłce oraz dostępności wybranych produktów,
- Zwiększ konwersję. Przypominaj Klientowi o nowych produktach, specjalnych ofertach lub wydarzeniach – kieruj go na stronę internetową za pomocą skróconego linku w treści wiadomości,
- Informuj błyskawicznie. Powiadamiaj o zmianach w zamówieniu i przeprowadź badanie satysfakcji za pomocą ankiety SMS.
Turystyka
- Przede wszystkim – informuj! Wysyłaj błyskawiczne powiadomienia ze szczegółami rezerwacji, planem wycieczki oraz przekazuj nagłe zmiany w agendzie,
- Wykorzystaj siłę remarketingu. Zbuduj na nowo relacje z dawnymi klientami, zasugeruj specjalny rabat na kolejny pobyt lub ofertę last minute,
- Zbieraj opinie. Wykorzystaj krótkie linki z ankietami, aby poznać zdanie Klienta i udoskonalać swoje usługi w przyszłości.
Ubezpieczenia
- Zwiększaj sprzedaż. Wysyłaj oferty ograniczone czasowo oraz przypominaj obecnym klientom o wygasającej polisie ubezpieczeniowej,
- Przyciągnij nowych Klientów. Zbuduj bazę potencjalnie zainteresowanych Klientów za pomocą widgetu Newsletter SMS na stronie internetowej,
- Zwiększaj produktywność zespołu agentów. Wykorzystaj dwukierunkową komunikację SMS, aby umawiać spotkania z Klientami i oszczędzać czas pracowników.
Administracja
- Zorganizuj przepływ dokumentów. Powiadamiaj Klientów o możliwości odebrania dowodu osobistego lub innych dokumentów,
- Ściągaj należności efektywniej. Ustaw automatyczne przypomnienia SMS o nadchodzącym terminie płatności i informuj o procedurze odzyskiwania należności,
- Buduj zaangażowanie odbiorców. Informuj o organizowanych wydarzeniach specjalnych.
Gastronomia
- Utrzymaj grono stałych Klientów. Stwórz prosty program lojalnościowy i informuj Gości o nowościach w menu i aktualnych promocjach,
- Pozyskaj nowych Gości. Zbuduj bazę odbiorców za pomocą widgetu Newsletter SMS lub aplikacji Rabaty SMS – zapewnij im szczególną troskę oraz regularne oferty specjalne,
- Trzymaj wysoki poziom usług. Informuj jak najprędzej o opóźnieniach w dostawie, okazuj wdzięczność stałym Gościom – pamiętaj o ich urodzinach i zachęcaj do częstszych odwiedzin.
Medyczna
- Zmniejsz liczbę odwołanych wizyt. Przypominaj Pacjentom o nadchodzących wizytach za pomocą automatycznych powiadomień SMS.
- Utrzymuj wysoką satysfakcję Pacjentów. Informuj o przygotowanych wynikach badań oraz wykorzystaj dwukierunkową komunikację SMS, aby Pacjenci mogli skontaktować się z lekarzem w nagłych przypadkach.
- Daj z siebie więcej. Zapraszaj na darmowe badania i specjalne wydarzenia np. Dzień Walki z Rakiem.
Zachęcamy do kontaktu telefonicznie pod +48 570 923 234 lub zapraszamy do działu kontakt.