Wykorzystaj potencjał masowej wysyłki SMS i docieraj bezpośrednio do swoich klientów z ofertą i specjalnymi promocjami. Wysyłaj inspirujące komunikaty w formie SMS korzystając z własnej bazy klientów i twórz nowe zbiory kontaktów. Wystarczy kilka klików w Panelu Klienta i wiadomość SMS wysyłana jest na wskazane przez Ciebie numery telefonów.

Dzięki narzędziu, jesteś w stanie dotrzeć do masowego odbiorcy, praktycznie jednym kliknięciem. Jedyne o co musisz zadbać, to lista numerów telefonów do których będziesz przeprowadzać masowe kampanie.

Kampanie w różnych branżach

Komunikacja SMS w firmie
  • Wysyłka wiadomości w imieniu firmy dla listy pracowników
  • Powiadomienia
  • SMS motywacyjne
  • Informacja dla nowych pracowników
  • Zmiana czasu pracy
Sklepy internetowe
  • Pozyskaj i zatrzymaj Klienta na dłużej. Wysyłaj informację o zmianie statusu zamówienia, wysyłce oraz dostępności wybranych produktów,
  • Zwiększ konwersję. Przypominaj Klientowi o nowych produktach, specjalnych ofertach lub wydarzeniach – kieruj go na stronę internetową za pomocą skróconego linku w treści wiadomości,
  • Informuj błyskawicznie. Powiadamiaj o zmianach w zamówieniu i przeprowadź badanie satysfakcji za pomocą ankiety SMS.
Turystyka
  • Przede wszystkim – informuj! Wysyłaj błyskawiczne powiadomienia ze szczegółami rezerwacji, planem wycieczki oraz przekazuj nagłe zmiany w agendzie,
  • Wykorzystaj siłę remarketingu. Zbuduj na nowo relacje z dawnymi klientami, zasugeruj specjalny rabat na kolejny pobyt lub ofertę last minute,
  • Zbieraj opinie. Wykorzystaj krótkie linki z ankietami, aby poznać zdanie Klienta i udoskonalać swoje usługi w przyszłości.
Ubezpieczenia
  • Zwiększaj sprzedaż. Wysyłaj oferty ograniczone czasowo oraz przypominaj obecnym klientom o wygasającej polisie ubezpieczeniowej,
  • Przyciągnij nowych Klientów. Zbuduj bazę potencjalnie zainteresowanych Klientów za pomocą widgetu Newsletter SMS na stronie internetowej,
  • Zwiększaj produktywność zespołu agentów. Wykorzystaj dwukierunkową komunikację SMS, aby umawiać spotkania z Klientami i oszczędzać czas pracowników.
Administracja
  • Zorganizuj przepływ dokumentów. Powiadamiaj Klientów o możliwości odebrania dowodu osobistego lub innych dokumentów,
  • Ściągaj należności efektywniej. Ustaw automatyczne przypomnienia SMS o nadchodzącym terminie płatności i informuj o procedurze odzyskiwania należności,
  • Buduj zaangażowanie odbiorców. Informuj o organizowanych wydarzeniach specjalnych.
Gastronomia
  • Utrzymaj grono stałych Klientów. Stwórz prosty program lojalnościowy i informuj Gości o nowościach w menu i aktualnych promocjach,
  • Pozyskaj nowych Gości. Zbuduj bazę odbiorców za pomocą widgetu Newsletter SMS lub aplikacji Rabaty SMS – zapewnij im szczególną troskę oraz regularne oferty specjalne,
  • Trzymaj wysoki poziom usług. Informuj jak najprędzej o opóźnieniach w dostawie, okazuj wdzięczność stałym Gościom – pamiętaj o ich urodzinach i zachęcaj do częstszych odwiedzin.
Medyczna
  • Zmniejsz liczbę odwołanych wizyt. Przypominaj Pacjentom o nadchodzących wizytach za pomocą automatycznych powiadomień SMS.
  • Utrzymuj wysoką satysfakcję Pacjentów. Informuj o przygotowanych wynikach badań oraz wykorzystaj dwukierunkową komunikację SMS, aby Pacjenci mogli skontaktować się z lekarzem w nagłych przypadkach.
  • Daj z siebie więcej. Zapraszaj na darmowe badania i specjalne wydarzenia np. Dzień Walki z Rakiem.

Zachęcamy do kontaktu telefonicznie pod +48 570 923 234 lub zapraszamy do działu kontakt.

Pozycjonowanie i reklama

Rozwój nowych funkcjonalności

Kategorie: OFERTA

Zadzwoń